dní

Novinky

11. listopad 2016

Školní výlet A4.B pohledem milovníka kultury a gurmána

1. den

Po příjezdu do Prahy jsme se ubytovali v hotelu Rubicon a hned jsme se vydali na prohlídku Prahy. Za celý den jsme stihli navštívit řadu krásných a známých památek, a to např. Památník Franze Kafky a Židovskou čtvrť, Staroměstské náměstí, Orloj, Chrám sv. Mikuláše, Hrabalovu oblíbenou hospůdku U Zlatého tygra...

Po takové vycházce nám vyhládlo a šli jsme se najíst do jídelny Havelská Koruna, kterou nám doporučila paní učitelka Župková. Vařili tam opravdu chutně, já osobně jsem si dal svíčkovou na smetaně, která byla výborná.

Navečer jsme se vrátili do hotelu a připravovali se do Divadla Na Jezerce, kde jsme zhlédli představení Zahrej to znovu, Same od Woodyho Allena. Protagonistou hry je Felix Alan, který je neurotický filmový kritik, kterého opustila manželka. S touto situací se snaží vyrovnat po svém. Utíká od reálného života do světa fantazie a snů a o svém životě – nejen o tom milostném – se radí se svým velkým vzorem, Humphreym Bogartem. A jak se zdá, hercova „terapie“ začíná nést plody. Představení režíroval Ondřej Sokol, bylo velmi zábavné a hodně se mi líbilo.

2. den

Hned po vydatném jídle jsme se vydali na prohlídku Vyšehradu, Karlova mostu, Nerudovy ulice a Strahovského kláštera. Chtěli jsme se jít podívat do Pražského hradu, ale kvůli bezpečnostním prohlídkám tu stál příliš velký zástup lidí a nemohli jsme čekat, až přijdeme na řadu.

Navečer jsme se opět vrátili do hotelu Rubicon, kde jsme se museli řádně upravit a obléci. Čekalo nás představení s názvem Othello od Williama Shakespeara ve Stavovském divadle. Podle mého byla hra poučná a zajímavá i z toho důvodu, že patří k tématům u maturitní zkoušky.

3. den

Ráno jsme šli na dobrou snídani. V klidu jsme se najedli a pak jsme si šli balit věci. Následovala cesta na Hlavní nádraží Praha, odkud jsme jeli zpět do Brna. Výlet se vydařil, počasí nám přálo a určitě budeme na „naši Prahu“ rádi vzpomínat.

Lukáš Zavřel (A4.B)

Integrovaná střední škola automobilní Brno, příspěvková organizace, Křižíkova 106/15, 612 00 BRNO

IZO: 600 171 850
IČ: 00 219 321   |   DIČ: CZ 00 219 321

telefon: 533 433 147-9 (spojovatelka)
e-mail: sekretariat@issabrno.cz
ID datové schránky: c84wg85

47534750

facebook RSS  Výsledek obrázku pro logo app store

stravovani email Výsledek obrázku pro logo google play